De Basiscursus 2024-2025 van start!

De vijfde editie van de basiscursus ging dinsdagavond 24 september van start, wederom onder de bezielende leiding van topdocent Monica Boschman.

Cursuscoördinatoren Ben van Bommel en Caro van Amerongen hebben in de zomer intakegesprekken met inmiddels tien deelnemers gevoerd om een match te maken tussen de deelnemers en de coaches. Ben meldt: “Het was ook dit jaar een hele puzzel, maar het is gelukt”.

De dichtersschool is zeer tevreden met de belangstelling voor de cursus. “Het was al vroeg in de zomer duidelijk dat er voldoende deelnemers zouden zijn om de cursus kostendekkend te maken, waardoor wij zonder voorbehoud onze plannen konden uitwerken.” meldt de school bij monde van penningmeester Hans Wierenga.

Inmiddels is het maximum van 12 deelnemers bereikt. Je kunt je alvast aanmelden voor volgend jaar. Of voor de verdiepingscursus, als je denkt of hoopt daarvoor in aanmerking te komen. En je kan altijd meedoen aan losse modules van jouw gading. Aanmelden verplicht je tot niets, pas als je na de intake “Ja” zegt is er sprake van een overeenkomst, dus wat let je?